majahamdi

Alla inlägg under oktober 2012

Av maja hamdi - 14 oktober 2012 17:43

hej just nu är jag hemma och har tråkigt  haha! vill kolla på ngon film men vet inte vilken om du har en bra film så skriv ner vad den heter på kommentarer <3333

Av maja hamdi - 14 oktober 2012 14:39

Hej igen bloggen just nu så sitter jag och Kajsa och kollar på matchen vi leder med 8-5.HAHA jag och Kajsa sitter där uppe och typ ba " hejaa Mölndal " aja hejdå puss puss

Av maja hamdi - 14 oktober 2012 11:47

Hejsan allihopa, idag ska jag och Kajsa till hennes storebrors innebandy match hejjaaa hejjaaa.Vi får väl hoppas att han vinner, just nu så sitter jag och Kajsa i hennes soffa med en massa kläder och sånt på. Snart ska vi sätta oss i bilen till matchen. Hejdå bloggar senare när vi är på matchen eller något

Av maja hamdi - 13 oktober 2012 18:01

Hej idag har jag varit på Åbybadet med min kompis men 50 m badet va stängt men upplevelse badet och baby badet var uppet så vi fick bada i de haha. Vi hade as kul ändå , just nu sitter jag i bilen.Är på väg till mina kusiner och så ska jag typ bra där i några timmar. Aja kanske gör ett inlägg lite senare på kvällen då när jag är hos de så lägger jag upp en bild på oss. Hahaha hejdå så länge puss puss??

Av maja hamdi - 12 oktober 2012 18:35

Hej jag heter Maja och är 11 år, Gud va intressant ! Just nu ska jag åka hem ifrån min bästis Kajsa ! När jag är framme kommer jag springa in till mitt rum och typ mysa med min katt haha ! Va efterblivet det där lät hahahahah skitsamma! Puss puss??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards