majahamdi

Alla inlägg under december 2013

Av maja hamdi - 23 december 2013 21:02

fan va fort det gått. Men gud vad jag längtar ska bli så kul. Man vill ju veta vad som är i paketen under granen och bara mysa. Vi ska kanske på restaurang så det ska också bli roligt! Sen så är ju detta första gången min familj firar jul, pga att muslimer inte gör det elr vad man ska säga haha. Men det finns många som gör det så:) Hoppas ni alla får fina presenter och har en  underbar dag <3 Jag önskar er alla god jul och ett gott nytt år <3  

Av maja hamdi - 21 december 2013 20:59

Hahahha har jätte tråkigt! skrattar ihjäl mig åt videon så jävla skönaaaaa! HAHAHHAHAHA mobba inte min trötta humor hejdå:)

Av maja hamdi - 20 december 2013 17:46

Hej på er:) idag så hade vi julavslutning, så jävla skönt! Sen efter skolan åkte jag,Kajsa,Aleksandra, Amanda och alice in till stan<3 så jävla mysigt va det! Vi åt frozen youghurt på " youghurt bar". Otroligt gott och rätt så billigt! Sen kolla vi i affärer och även i tressie där Nellie berntsson var haha. Köpte julklappar till familjen osv<3 aja hejdå o ha ett underbart jullov!

Av maja hamdi - 18 december 2013 18:57

Usch imorgon har vi den andra sprutan:( kul va? Nej usch kommer dö. Aja sen kommer vi få kolla på film hela dagen och typ äta chips osv:) haha hejdå<3

Av maja hamdi - 16 december 2013 19:03

Längtar sjukt tills imon även om jag är lite nervös HAHAH. Nejmen det kommer bli så kul<3 haha jag är inte jättebra på att simma dock men men. Hejdå;)

Av maja hamdi - 14 december 2013 12:24


 

 1.Vad tycker du om mig/ ebba?- Min älskling, sjukt vacker,snäll,underbar,någon jag kan lita på <3

 2. vad tycker du om mig/ Amanda - bästavän,min älskling, onormalt snäll, underbar,perfekt, drömutseende, kan lita på upp till 100%.

3.Hallonpaj/chkoladpaj? - Hallonpaj :)



4. vatten/mjölk - vatten

5. favorit färg - rosa haha

6. favorit djur? - Haha katter och kameler typ hahah. 

7. syskon?  tre systar pärla,sandra och lilla hanna :)

8. husdjur? Katt och fiskar

9. Någon du saknar? mina kompisar från bosgården och mmin faster.

10. fullständiga namn? - Rima maja hamdi

11. senaste sms:et? - från min syster "vgd" haha. 

12. Vad tycer du om mig? / alice alami - en utav mina bästavänner,min älskling, min prinsessa, underbar röst, söt, vacker snäll! älskar dig

13.  Förebild?  - har många.  mn typ beyonce, lisa petrusson och miley cyrus. 

14. Bästa minne? - haha vet inte men typ första dagen på sörgården :)

15. Det bästa med dn skola? - mina vänner <3

16. insta/fb/ask/ vfm ? - insta

17. läsa/surfa? - surfa

18. rida/ dansa? vet inte.

19. de vet vilka de är <3

20. hur länge har du bloggat? - typ 1-2 år :) 

21. Önskar du att du var en flodhäst elr gris? - hahah whut? 

22.Om du fick äta en maträtt för resten av ditt liv, vad skulle du äta då?- tacos typ

23.  bästa med dina systrar pärla och sandra? -  De är obeskrivliga helt seriöst. De finns där för mig  hela tiden  jag älskar de så jävla mycket <3  jag kan berätta allt till de och de stöttar mig lltid de är det bästa som hänt mig. älskar de <3


japp detta var alla frågor på del 1 hejdå <3

Av maja hamdi - 14 december 2013 12:01

hej igen fick reda på att familjens kompisar ska komma<3 Ska  bli så sjukt kul asså <333 men de kommer typ vid 7 haha så vet inte vad jag sk göra tills dess  svaren på frågestunden kommer snart:) Hejdå <3

Av maja hamdi - 14 december 2013 11:19

Hej, nu är det lördg med ett fett tråkigt väder. Har inga planer för dagen så antagligen kommer jag att vara hemma och ha tråkigt eller kanske åka och hälsa på farmor... Fan vad tråkigt haha känns som  att den här helgen är ingen helg som jag kommer njuta av. Hahha omg depp inlägg på hög nivå haha förlåt :)    

hejdåå 


Ovido - Quiz & Flashcards