majahamdi

Alla inlägg under december 2013

Av maja hamdi - 7 december 2013 16:07

Hej idag så ska Kajsa ha kalas dock fyller hon inte år idag. Men hon har det nu:) jag kom till henne klockan 3 typ för att hjälpa henne med festen! Den börjar klockan 18.00 ska bli sjukt kul!!

Av maja hamdi - 6 december 2013 11:59

Hejsan! Jag heter Hanna och jag är Majas kompis. Jag är en glad och sprallig och är  lika gammal som Maja. På min fritid brukar jag sjunga, träna simning, spela teater och vara med vänner. Maja är en jättefin vän, som alltid finns där, jag kan inte beskriva henne för hon är så underbar! Ni får gärna läsa min blogg också! Maja ska länka den på "länkrutan" Puss&kram // Hannah 

Av maja hamdi - 5 december 2013 22:24

Jag vet inte om jag ska vara glad eller inte det är la mysigt med snön osv. Men det är  fan storm och nu kan man inte ha uggs så mycket :( Men vi får hoppas att vi har snö till julafton annars lir det inget kul! haha är fan rädd för stormen:((( Menmen.. ha det bäst<3 Godnatt :*  

Av maja hamdi - 5 december 2013 22:00

               

Av maja hamdi - 2 december 2013 21:03

 

Av maja hamdi - 1 december 2013 20:58

 

Åhh gud perfektion<3 Fyfan vad vacker hon är, helt obeskrivligt! Och till  alla hennes haters som avskyr  att hon har förändrats lägg av. Som mn säger "you know her name not her story"! Jag själv fick den chocken och ville ha tillbaka Hanna Montana. Men det är hennes liv och hennes beslut låt henne vara som hon vill,vad skadar det er? jag älskar miley hon är en utav mina idoler hon har en fantastisk röst och ett perfekt utseende<3 H det bäst och sluta hata 

pusspuss <3 :)

Av maja hamdi - 1 december 2013 20:02

Har ni hört One directions nya album som kom ut den 25:e? Såå sjukt braa lyssna på den:)  

gammal bild från turkiet<3 Aja hejdå<3

Av maja hamdi - 1 december 2013 11:41

Seriöst? Vi har kommit in i sista månaden på året och det ser ut som våren? Men vi får väl hoppas att vi får lite snö till jul<3 men jag gillar december jag tycker att det är en mysig månad. Med jul och allt<3 Snart är ju det dags att ta upp julgranen. Det är ju även första advent idag! Ha en underbar dag! <3

Ovido - Quiz & Flashcards